NOVINKY V LEGISLATIVĚ ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ A ISPOP 2025 prezenčně Brno

Na semináři budou přehlednou a srozumitelnou formou představeny všechny podstatné legislativní změny v oblasti životního prostředí za poslední rok a zároveň budou účastníkům poskytnuty potřebné informace pro splnění ohlašovacích povinností prostřednictvím ISPOP. Seminář je určen pro všechny, kteří se nestíhají orientovat v záplavě legislativních změn a potřebují znát jejich praktické dopady na provoz podnikatelských subjektů.

Seminář
2 500 Kč s DPH
0 uskutečněné termíny z 1

Specifikace

Obsah

Obsah semináře:

  • změny vyplývající z nové odpadové legislativy (změny ve vedení průběžné evidence odpadů od roku 2025 ad.)
  • projednávaná rozsáhlá novela zákona o ochraně ovzduší (ohlašování měření emisí přes ISPOP, povinné zaznamenávání provozu filtračních zařízení některých zdrojů, změny v kategorizaci zdrojů, úprava emisních limitů ad.) - předpokládaná účinnost od 1.1.2025
  • změny v emisních limitech pro spalovací zdroje od 1.1.2025
  • novela vodního zákona 182/2024 Sb. (ohlašování havárií, nová povinnost oznamování havarijních plánů přes ISPOP ad.)
  • nová evropská nařízení k regulovaným látkám (2024/590/EU) a F-plynům (2024/573/EU) - změny v kontrolách těsnosti klimatizací a dalších zařízení s chladivy ad.
  • ohlašování přes ISPOP – změny od roku 2025
  • ohlašování do integrovaného registru znečišťování (IRZ a E-PRTR)
  • podávání hlášení pro účely vodní bilance
  • podání ročního hlášení o produkci a nakládání s odpady
  • podání ročního hlášení za ovzduší (souhrnná provozní evidence)
  • ad.
Organizační informace

Seminář bude probíhat PREZENČNĚ v BRNĚ (Kozí 4) od 9:00 do cca 14:00 (prezence od 8:45).

Cena semináře je 2500 Kč včetně DPH (za jednoho účastníka). Účastnický poplatek zahrnuje: manuál, drobné občerstvení, osvědčení o absolvování a užitečné materiály v elektronické podobě.

Na seminář je možné se přihlásit pomocí elektronického formuláře uvedeného níže. Před objednávkou je nutné se nejdříve přihlásit / zaregistrovat (na horní liště vpravo). Po odeslání přihlášky bude na uvedenou emailovou adresu zaslán odkaz ke stažení faktury, kterou je třeba uhradit k datu splatnosti, vždy však před konáním semináře. Účast je možné stornovat nejpozději 7 dní před datem konání semináře. (Semináře se může zúčastnit náhradník.) Při neúčasti bude vymáhána platba v plné výši.

Na setkání se těší: Ing. Ondřej Lazárek – lektor (odborný poradce v legislativě ŽP) - lazarek@eqservis.cz

Termíny

Nejprve se prosím přihlašte nebo zaregistrujte, děkujeme.
Zobrazených 1-1 z celkově 1 záznamů.
Datum konání Město Místo konání Volná místa  
21.01.2025 09:00-14:00
za 1 měsíc
BRNOKozí 4, Svaz českých a moravských výrobních družstev24

Reference

Skanska
České dráhy
Strabag
Prima Strakonice
MetroStav

Nenašli jste konkrétní typ školení, službu nebo řešení určitého problému? Neváhejte nás kontaktovat pomocí poptávkového formuláře a připravíme Vám nabídku dle Vašich požadavků… „VZÁJEMNÁ SPOLUPRÁCE NÁS POSUNUJE DOPŘEDU“

Kontakt

EQ Servis s.r.o.
společnost s ručením omezeným

Na Kopečku 500/3,
669 02 Znojmo

27666140
DIČ
CZ27666140
Číslo účtu:
2000347230/2010 (Fio banka)


ISO 9001 ISO 14001
LEGISLATIVA OHSAS 18001
KOORDINÁTOR BOZP EIA ŠKOLENÍ
PODNIKOVÁ EKOLOGIE QMS
AUDITY EMS BOZP
Mgr. Zdeňka Achrerová Hybšová
jednatelka, odborný poradce
00420 / 777 169 166
hybsova@eqservis.cz
Ing. Ondřej Lazárek
odborný poradce
00420 / 774 423 766
lazarek@eqservis.cz
Ing. Ivar Achrer
auditor a koordinátor BOZP
00420 / 776 046 469
achrer@eqservis.cz
Alena Šálková
asistentka